tisdag 10 augusti 2010

Vad händer då?

Jag har inte riktigt nåt kul att berätta. Jag är hemma och ledig under dagarna. Än så länge har jag inte gjort så mycket, försökt få lite ordning här hemma, men orkar inte hur mycket som helst! Känningarna fortsätter, lite värk i magen som kommer och gång, mycket sammandragningar, illamående och ont i ryggen. Även om jag hoppas att jag ska vara gravid i några veckor till så hoppas jag att jag börjar må lite bättre igen. Vi är inte riktigt redo för bebis än, även om det mesta börjar falla på plats. Måste göra iordning lite mer i bebisrummet, bädda iordning sängen, lägga in kläderna i garderoben och sortera ut Gunnars gamla kläder.. Det står även en soffa där inne som inte ska vara där och ev ska vi ställa in spjälsängen i vårat rum i några veckor.. Gunnar har varit världens sötaste idag, även om han var ganska trött och grinig på eftermiddagen så sa han nåt som gör att jag har överseende med allt! Han kom nämligen imorses och kramade mig och sa "älka mamma" =) Mitt hjärta brast! Började även nästan gråta när han sa det till Oskar me och senare till min mamma när hon kom förbi. Sötnos! Han fortsätter att sova i sin säng. Inga problem att natta honom där. Vaknar han är han inte ledsen, han kommer in till oss eller ropar, men somnar inte om själv utan då ska vi gå ner en sväng och kolla på TV innan man kan börja övertala honom att gå upp igen. Det går verkligen över förväntan! Han är modigare än sin mamma helt klart! Nu börjar det bli sent och snart dags att sova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar