måndag 2 augusti 2010

Kaos!

Min ledighet började självklart inte på rosa moln med sovmorgon och frukost på sängen. Nopp! Gunnar vaknade kl 6, vi gick upp och satte oss som vanligt i soffan. Oskar kom upp lite senare, dom gjorde sig klara för jobb/dagis och åkte iväg. Ahh! Tänkte jag. Lite frukost på det och sen kanske lägga sig i nån minut igen. Telefonen ringer! Dagis är låst och det är mörkt överallt. What the f***? Oskar måste åka till jobbet så dom kommer hem igen. På vägen till jobbet åkte han efter våran granne som har barn på samma dagis och var på väg dit, Oskar följde efter som en sann agent ;-) Då ska man tydligen gissa sig till att man ska gå runt till baksidan. Han ringer och berättar denna nyheten för mig så jag kör senare upp Gunnar som tyckte att det va roligt att träffa fröken B igen. Lämningen gick bra, han va inte alls ledsen. Duktiga killen! Nu behöver jag ta det lugnt en stund och kanske ta en dusch innan jag fortsätter denna dag som jag hade tänkt den!! I eftermiddag när Gunnar kommer hem så ska vi åka och handla och sen hitta på nåt kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar