söndag 8 augusti 2010

Andra natten - Check!

Natten gick för Gunnars del mycket bra. Han vaknade inte en enda gång, utan sov i sin egen säng ända till kl 07.00 då han kom tassande in till oss och mamma skulle upp! För mig hände däremot något konstigt. Precis när vi skulle somna så började jag må lite smått illa, fick smärtor i magen som kom och gick. Förvärkar antar jag, men vet inte säkert, hade ju bara "riktiga" värkar med Gunnar. Mådde sämre och sämre och till sist var jag tvungen att gå och kräkas! Efter det frös och skakade jag men va jättetrött och lyckades somna ganska fort. Vaknade efter några timmar och kunde pusta ut för jag mådde bra! Idag känner jag inget av det och bebisen rör på sig som en tok där inne! Ska äta lite frukost om en liten stund och hoppas att det går fint! Annars får vi se vad vi ska hitta på idag, handla mat iallafall. Det gillar Gunnar =)

1 kommentar:

  1. Låter som min dag, -kräkas då. Mår sjukt illa men vägrar spy. har världens värk i ryggen. 1 Vecka till får han stanna kvar så han räknas som fullgången :)

    SvaraRadera