torsdag 5 augusti 2010

Sneak preview!

Idag på förmiddagen när Gunnar var på dagis så grejade jag i hans nya rum. Det är fortfarande inte hundra klart men nu börjar det ta sig. Jag gick runt i hela huset och samlade ihop hans leksaker för nu får han/vi börja ha lite bättre koll på dom! Jag sorterade och organiserade dom i olika lådor och gjorde klart i sängen, bäddade rent och lade dit hans gossedjur! När jag hade hämtat Gunnar på dagis var vi uppe och premiärlekte. Då lagade han mat till mig på sin spis, dukade fram på sitt bord och mamma fick smaka. När det va dags för disken sen så hade han tydligen lekt färdigt (det va mammas jobb). Så här såg det ut när han lekte med sina legobilar i sovhörnan senare på dagen:
Visst blev det bra!? Han kan min man han =) (fast det va min idé hihi)
Resten ska ni snart få se, hang in there!

1 kommentar:

  1. Fifasen vad coolt det blev! Mannen din får vi nog ta å anlita sen! :) tror att gunnis kommer stormtrivas! :D

    SvaraRadera