onsdag 4 augusti 2010

Kan bara bli bättre!

Nu kan dagen bara bli bättre. Gunnar är hemma (sover just nu), jag har fått i mig mat efter att ha varit hungrig sen 10, barnmorskan tyckte allt såg bra ut (bebis hade växt), dagis-tiderna är ändrade till 8.30-13.30 och i eftermiddag kommer söta mamma hit och lånar med sig Gunnar i några timmar. Dom ska nog cykla lite, det tycker Gunnar är så kul fast hans stora mamma orkar inte cykla mer. Magen är ivägen =( Jag känner mig lite trött och seg idag som jag påpekade innan, men nu ser dagen lite ljusare ut och det är slut med jobbiga lämningar på dagis. 7-12 var en bra idé i teorin men funkade inte i praktiken. I teorin skulle Gunnar vakna när Oskars klocka ringer som han brukar, vara pigg och glad, tycka om att åka i "pappas buss" och att det va kul och spännande att åka till dagis. I praktiken ville han inte vakna, inte följa med pappa och dagis var ju jättehemskt! Imorgon börjar vi på ny kula och en annan plan. Vakna när vi vill och ha en lugn morgon innan det är dags för dagis. Bara för det så ska han säkert vakna kl 6 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar