torsdag 5 augusti 2010

Fortsätt gissa

Fortsätt gärna gissa på när ni tror att bebis bestämmer sig för att titta ut och om det blir en kille eller tjej. Såhär ser listan ut hittils: 13 aug (tjej) Oskar 24 aug (tjej) mor min 25 aug (kille) min gissning 27 aug (kille) Mathilda 30 aug (tjej) Jenni 31 aug (tjej) Daniéla 2 sept (tjej) Veronica 4 sept (kille) Petra 4 sept (tjej) Johanna 4 sept (kille) Anna 6 sept (kille) Sophie 7 sept (kille) Therése 8 sept (tjej) Mia 9 sept (kille) Kristoffer 11 sept (kille) Pernilla 12 nov (tjej) Sven

5 kommentarer:

  1. Jag tror att jag gissade på en kille, inte en tjej.. Passar ju bra eftersom Johanna satsade på samma datum som jag, men på en tjej.. =)

    Jag frågade Sven vad han trodde på för datum - han gissade på 12:e november (han verkar inte riktigt ha hängt med när man pratade om nio månaders graviditet på sexualkunskapslektionerna...), så vi kan ju verkligen hoppas att han har fel, haha!

    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  2. Så sant så sant Petra! Korrigerat! Ja vi får verkligen hoppas att Sven har fel! Hihi, kanske borde ta igen dom där sexualkunskapslektionerna på komvux ;-)
    Tror han kille eller tjej då?

    SvaraRadera
  3. Han tror på en tjej!

    SvaraRadera
  4. provar igen. gissar på den 4/9 och att det är en kille.

    SvaraRadera
  5. jag chansar 9/9 och att det blir en kille. :P /kristoffer

    SvaraRadera