fredag 20 augusti 2010

Allt lugnt!

Idag har det varit stendött. Inga känningar what so ever! På ett sätt skönt men nu känns förlossning och bebis så mycket längre bort.. Igår kväll mådde jag skit. När vi kom hem från Gladys kalas kändes det som om jag skulle kräkas när som helst. Kom på att jag inte hade ätit sen 12 så det kan ha varit det. Fick i mig 2 knäckebröd innan jag somnade (strax efter 21). Efter det sov jag mer eller mindre fram till 08 och det var underbart! Gunnar var vaken en sväng på natten men Oskar fick ta värsta smällen av det eftersom Gunnar hade ett av sina "pappa-är-det-enda-som-duger-anfall". Kände mig utvilad imorses men under dagen har jag kännt mig ganska däven, som om jag håller på att bli sjuk (hoppas inte)! Ska snart gå och lägga mig - så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar