fredag 13 augusti 2010

Äntligen fredag!

Snart är det helg =) Jag är ju ledig iallafall, men alltid skönt när man har lite sällskap. Gunnis är ju hemma från dagis idag så lite sällskap har man ju =) Är lite sugen på att hitta på nåt nu på förmiddagen, men vet inte riktigt vad. Vädret ställer ju till det en del med... Inatt har Gunnar sovit hela natten och kom glatt intassande till oss imorses med en bok i handen. Igår natt däremot.. Han vaknade vid 12 och då hade jag knappt hunnit somna så jag gick in till honom. Han satt i sängen och grät, men han var snarare arg än ledsen. Vi gick ner, men han ville inte vara nere utan han ville gå upp till pappa. Det dög inte med nåt, det va bara pappa som gällde. Det slutade med att han somnade tätt intill pappa och fick ligga kvar där hela natten. Jag försökte mig på en flytt några gånger men då blev han vansinnig. Vet inte varför han va sån, på nätterna brukar det ju vara mamma som gäller men han kanske hade drömt att mamma va dum eller nåt ;-) Igår va jag inne i stan när Gunnar va på dagis. Jag var och beställde den nya vagnen :) Var även och handlade. Det är lite dumt att göra det när Gunnar inte är med för han tycker att det är så roligt att gå på ica, men jag orkade inte åka in till stan en gång till sen, och att ta med Gunnar till leksaksaffären och försöka beställa en vagn samtidigt var inget alternativ! Egentligen borde jag ha varit hemma och grejat, men när jag va i stan så tog jag även en lunch med Johanna. Får passa på när hon är i krokarna! Kände även att jag inte har varit annat än hemma och grejat de senaste 2 veckorna så jag började få lappsjuka ;-) Nu är det dags för frulle och sen ska vi se vad vi kan hitt på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar