söndag 15 augusti 2010

"Jag har inte tid att föda barn idag"

Hur många gånger ska man tro att nåt är på gång innan det faktiskt är det!? Igår morses tror jag att iallafall en bit ev slemproppen började lossna och strax därefter kändes det som att det började läcka lite vatten, inte mycket men lite granna, fick även lite molande värk. Under dagen var magen långt ner och det kändes att bebis hade sjunkit ner ytterligare. Det va allt som hände däremot, sen va allt lugnt! Skönt det för som sagt jag känner mig inte riktigt redo än ;-) Har fått kalla fötter!
Under dagen va vi ute och grejade med staketet. Jag målade och Oskar snickrade (som vanligt). Bara en grind som fattas nu sen kan Gunnar inte springa ut på gatan eller till bilarna när vi är ute och leker. Blir det uppehåll idag så kommer den snart upp! Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder under dagen!
På kvällen igår såg vi "Shutter Island" och fy tusan va den va jobbig att se! Den va bra, men psykologiskt väldigt jobbig! Som tur va kunde jag somna och Gunnar sov hela natten så jag behövde inte gå upp med honom heller! Lite läskig brud på bilden! Som tur va så va den inte läskig på DET sättet, inte efter att slutet framgick iallafall..

1 kommentar:

  1. Vi såg den för ett tag sedan & jag kunde inte sova på hela natten. funderade fram & tillbaka. Riktigt jobbigt!

    /Gumsan85. www.tokmamma.blogg.se

    SvaraRadera