onsdag 4 augusti 2010

Dagis

Det går sådär med dagis just nu.. Innan semestern funkade allt jättebra. Gunnar tyckte det va skoj att komma dit och var aldrig ledsen. Nu har vi nästan börjat om igen. Han kommer ihåg allt och sådär men är ledsen när vi ska lämna honom på morgonen. Vet inte om det beror på att vi har fått väcka honom på morgonen eller om det beror på att han har varit borta ett tag. Denna veckan är han inte på sin vanliga avdelning heller. Som tur är har han en fröken som är där från avdelningen, men vi får hoppas att nästa vecka blir bättre! Annars kanske vi får byta tiderna så att han får vakna ordentligt innan vi lämnar honom! Tiden vi har just nu funkar inte alls om detta ska fortsätta - Oskar blir stressad till jobbet, Gunnar är ledsen och jag kan inte sova. Skulle sova mer om han va hemma! När han åker till dagis och är ledsen får jag dåligt samvete och kan inte njuta av denna tiden! Även om fröknarna säger att han bara är ledsen i nån minut efter att vi gått så känns det inge bra ändå!! Ska prata med hans fröken när jag hämtar honom sen. Kanske är 08.30-13.30 en bättre tid!? Då får jag både hämta och lämna, men har ju lämnat honom 2 av 3 dagar nu ändå så skit samma! Jag är trött och grinig! Ska snart hoppa in i duschen, göra mig iordning, plocka undan lite och sen åka till barnmorskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar