torsdag 5 augusti 2010

Magbilder

Ja magen har tydligen växt en del ser jag när jag kollar på bilderna här! Det såg även BM när hon mätte mig igår. Nu låg jag tydligen en liten bit ovanför kurvan och enligt BM så kunde detta antyda en ganska stor bebis om jag får gå tiden ut (hujedamig). Däremot antydde hon även flera gånger att det kanske inte dröjer så länge nu och "vi får väl se om du hinner komma tillbaka om 2 veckor, eller om bebisen har tittat ut" sa hon innan jag gick. Jag ser även på bilderna (och även mor har påpekat) att magen har sjunkit ner en del. Bebisen va inte helt fixerad men det verkar vara på gång! Men ett litet tag till har jag planerat att vara gravid, inte redo än! Mycket som ska hinna förberedas fortfarande även om jag började lite smått med bebisens rum idag!
V. 35+2
Jobbigt att sitta bekvämt i soffan, magen börjar bli ivägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar