onsdag 25 augusti 2010

Ihh!!!

Mitt vatten har gått!!! Låg och sov men vaknade och flög upp ur sängen för det kändes som om jag kissade på mig men sen kände jag att det inte va det för jag var fortfarande kissnödig.. Direkt kom fjärilar i magen - nu är det på gång! Har pratat med förlossningen och fått en tid imorgon klockan 9. Då ska dom göra en allmän koll att allt är bra. Fast det känns som om det är värkar på gång. Sitter och klockar just nu! Bästa sidan - www.varktimer.se (tack www.tokmamma.blogg.se för tipset =) Enligt förlossningen så skulle jag gå och lägga mig och försöka sova. Lätt eller? Inte med mina fjärilar kan jag säga! Tvivlar på att Oskar sover där uppe, i så fall är det för att han har tuppat av ;-) Samtidigt som man har fjärilar oh är glad att det är på gång så börjar man oroa sig för smärtan.. Den kommer snart!! Haha.. Nej nu ska vi se vad som händer! Snart får vi iallafall träffa våran bebis =)

4 kommentarer:

  1. ååå vad roligt. Blir så glad! Väntar med spänning på en uppdatering!

    Lycka till nu!

    /Anna www.tokmamma.blogg.se

    SvaraRadera
  2. åh, vad spännande! lycka till :)

    SvaraRadera
  3. LYCKA TILL gumman! D kommer gå toppen =)
    PUSS KRAM Sophie

    SvaraRadera