torsdag 19 augusti 2010

Förvärkar!

Jag blir så jäkla trött på alla diffusa svar angående värkar, förvärkar, sammandragningar mm. "Det är olika för alla" är ett så jäkla störigt svar! "Vissa kan gå med förvärkar i flera veckor innan, andra i dagar". Förstår ni vad jag menar? STÖRIGT!! Natten har varit lugn, värken är kvar men jag har kunat sova mig igenom den iallafall! Jag ska nog ställa mig in på att vänta några veckor till. Lika bra det annars går tiden lite väl sakta. Jag ska sluta leta tecken på att förlossning kan vara på g och leva mitt liv som innan!! Idag känner jag att det får bli lite mera vila än normalt däremot. Ska bara dammsuga lite granna och så måste jag åka en sväng in till stan och hitta present till "Clary" som fyller år idag (GRATTIS!)

1 kommentar:

  1. Knip ihop! Lillebrorsan ska ju inte komma ut förrän den 4:e, som jag beställt, haha! Nää, skämt å sido.. hoppas att du inte har det alltför kämpigt!

    Jag ska på kräftskiva hos Viktoria ute i Älmestad den 4:e, så jag tänkte att jag och Sven kanske (beroende på när lillen dyker upp, hur ni mår och om ni orkar och har tid, så klart!)kunde kika förbi en sväng och säga hej.. Men som sagt, absolut bara om det passar!

    Jag har försnillat en massa nummer när jag bytte telefon, men här är mitt: 0736-184469, kan du inte slänga iväg ett sms med ditt nummer, så hör jag av mig när det närmar sig?

    Kramar!

    SvaraRadera