tisdag 1 november 2011

Sjukt sjuka :-(

Barnen är fortfarande förkylda. Gunnar har en jobbig hosta på nätterna och sover inte så bra. Kerstin är bara snorig men båda känns lite för förkylda för att kunna gå till dagis än. Jag har också åkt på en rejäl förkylning. Jag brukar alltid klara mig och Oskar brukar vara den som blir sjuk men nu är det tvärtom. Jag har ont i halsen och känner mig hängig. När jag är uppe och går får jag ont i huvudet och det känns lite allmänt jobbigt just nu. Barnen är lite trötta på husets fyra väggar och jag har inte riktigt ork att vara kreativ. Nu vill vi vara friska! Kerstin har ju inte varit på dagis på 2 veckor snart! Hoppas att dom kan gå imorgon! Vi hoppas på mirakel ;-)

3 kommentarer:

  1. Usch, inge kul att vara sjuk:( Hoppas ni kryar på er!!!

    jag älskar bastu, men det där var ingen mysig bastu, den var för trång och helt fel gjort...:/

    SvaraRadera
  2. Den där hostan är jäkligt envis! Vi har fått den igen. Xander hostar som en galning och sambon är på G!

    SvaraRadera
  3. Jag hittade den på stadium för 149kr.

    SvaraRadera