fredag 25 november 2011

Ingen vikt

Det blir tyvärr ingen vikt-rapportering sista veckan. Jag har ätit helt ok med aningen mer sött än vad jag normalt tillåter mig själv men jag har inte tränat någonting och eftersom jag har varit hemma med sjuk Kerstin som sover dåligt på nätterna så har jag känt mig sjukt trött och seg. Jag har oxå varit galet svullen över magen de senaste dagarna och det känns som att jag har gått upp typ 5 kg så jag ställer mig INTE på vågen.
Nu tar jag liten paus fram till nästa vecka. Ska försöka hitta rutiner och motivation till träning och nästa fredag blir det vägning plus ett nytt mål att nå till jul.
Lite av mitt problem just nu är att jag har inget att sträva efter (utom att jag vill vara smal och snygg, hehe). Förra året hade jag en belöning. Gick jag ner 7 kg innan jul så fick jag en iphone av mig själv i julklapp och tro mig - vilken morot det var!! Men nu har jag inget sånt att locka med! Inte jättemycket pengar att lägga på det heller! Men vi får se om jag kan hitte på nåt, nåt förslag?

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Förstår ditt "problem". Jag har haft som belöning att vara normal. Inte räknas som överviktig. Men nu då? Behöver oxå nått jag kan sträva Eftr. Viktmässigt. Träningsmässigt har jag mina mål.

    Tack för din fina kommentar! :)

    SvaraRadera