torsdag 24 november 2011

Hosta och förkylningar

Kerstin har fått julfint i sitt rum :-)

Kerstin har sovit gott inatt och mamma är jätteglad :-) hon låter fortfarande rosslig men att hon får sova måste ändå betyda att inhalationerna hjälper. Däremot är hon inte lika förtjust i masken längre. Nu stretar hon emot och ålar sig som en mask när jag ska sätta på den. Som tur är går det ganska snabbt och hon behöver bara ta några rejäla andetag så är det klart :-)
Idag är även Gunnar hemma. Han har hostat så mycket inatt så vi bestämde att inte chansa med dagis eftersom jag ändå var hemma!
Längtar lite till ikväll när vi ska ha personalfest. Då får pappa Oskar ta hand om sjuka barn och jag får komma ut lite :-) eftersom barnen är sjuka tar jag bilen så att jag kommer hem i tid och får sova gott!!

1 kommentar:

  1. Skönt att K sovit bra men trist att G mår dåligt! Hoppas båda mår bättre snart!!

    Känner igen det där med masken! Förr gick det jätte bra men nu får man bråka lite!

    SvaraRadera