lördag 19 november 2011

Pepparkakor m.m.

Svårt att hitta inspiration och tid att blogga på helgen men jag tar mig lite tid nu innan jag däckar i sängen!
Bara en snabb uppdatering sen sist:

* Gunnars läkarbesök gick bara bra. Inga förändringar och dom är nöjda med hur pigg och glad Gunnar är. Däremot tyckte han att jag skulle ringa Göteborg ang ingreppet och se vad som händer.

* igår kväll hade vi besök av familjen Dahlström/Bengtsson. Gunnar hade sett fram emot att leka med Aston men han gick upp och la sig självmant 18.30 och SOMNADE!! När jag kände på honom var han kokhet av feber. Kvällen var mysig ändå och Aston var nog ändå nöjd att få ha Gunnars leksaker för sig själv ;-)

* Gunnar vaknade feberfri imorse och har varit pigg hela dagen. Vid 11 kom Theo och Danièla på besök och stannade fram till eftermiddagen. Vi tjötade, barnen lekte och vi hade det ällmänt bra. Barnen bakade pepparkakor med men tröttnade efter en stund och mammorna fick göra klart ;-)

* det har slunkit ner alldeles för mycket gott och onyttigt och jag känner mig svullen och trött. Ska somna nu(eller sover typ redan ;-) fortsatt god helg alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar