söndag 13 november 2011

God morgon

Idag hade man hoppats på lite sovmorgon men mina barn är så osynkade! Igår sov Kerstin till 07 och Gunnar vaknade 06 och idag vaknade K 06 och G 08.20. Vi spenderade större dagen igår hos barnens farmor och farfar. Där var alla kusinerna samlade och vi passade på att umgås lite grann. Vi köpte pizza och smörgåstårta och barnen fick lördagsgodis. Vi åkte hem med 2 trötta barn strax efter 21 :-)

Idag ska vi åka och träffa tomten. Har en riktig tomte här i Hökerum och idag ska han samla in julklappar till barn som inte får några egna och så ska Gunnar lämna in sin önskelista :-)
I eftermiddag tror jag att det blir en löprunda, träningsvärk Alabama i låren idag så jag räknar inte med för mycket ;-)
Hade lite av en ätardag igår vilket jag tycker är ok 1 gång i veckan, idag däremot är det no mercy ;-)

2 kommentarer:

  1. Så bra idé det där med tomten som ska samla in julklappar. Önskar att dom hade sånt här också, för vi har massor som ska bort!

    Hur mår ni annars? Firrar ni farsdg idag?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Orkar barnen så länge? Mina måste i säng vid 18 (flisan 19)!

    Sv: det var Inge gott! :)

    SvaraRadera