tisdag 22 november 2011

Skulle tagit i trä!!

Häromdagen var jag så nöjd och glad, sa till och med till nån att det är så skönt att Kerstins alla förkylningar har varit mest snor och inte satt sig i bröstet med tanke på att vi var inne ganska tidigt med det problemet. Då varnade ju läkarna att det kunde bli framtida inhalationer men jag trodde att den faran var över. Istället åkte vi hem från vct idag med inhalator, medicin och inhalationsschema! I 4 långa veckor ska vi hålla på. Första veckan 3 ggr om dagen och sedan ska det trappas ner. Fortsätter hon att vara förkyld så ska vi fortsätta med cortisonet hela vintern i förebyggande syfte men då bara en gång om dagen. Kerstin kommer att vara hemma från dagis i en vecka men vi får se hur vi delar upp det. Så länge hon inte sover på nätterna får nog jag vara hemma iaf även om Oskar går upp på natten så kommer hon inte nöja sig innan mamma är uppe med och då orkar jag inte jobba!!

2 kommentarer:

  1. Å inte ni oxå!!
    Hoppas ni får sova! Sp drygt att inte få sova!

    SvaraRadera
  2. Nå gott till kvällen hade inte varit fel men spar mig till fredag :)

    Känns riktigt skönt ny när allt är gjort!

    Angående Xander så rosslar han vid varje förkylning! Riktigt jobbigt!
    Synd att K oxå måste inhalera! Rosslar hon eller bara hosta?

    SvaraRadera