fredag 18 november 2011

Vikten v.5

Nya vikten blev 57,9 kg vilket är en minskning på 1,2 kg :-D det känns jättebra att vara på banan igen men nu blir det svåra att försöka hålla detta. Jag vill ofta fira lite för mycket när jag får ett bra resultat ;-) men jag ska fortsätta med detta nu!! Nästa vecka är sista veckan på mitt -3 kg på 6 veckor och jag har 0,4 kg kvar, det ska gå!!
Det har blivit 3 löprundor och 1 gympapass så träningen förra veckan är jag oxå nöjd med! Hoppas att jag kommer ut lite även denna veckan! Hinner jag innan det blir mörkt idag så ger jag mig nog ut en sväng.
Ikväll väntar middag med goda vänner och ett par glas vin slinker nog ner ;-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat gumman!! 0.4 fixar du! Unna dig idag men sen skärpning!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är, det är så att en annan sitter här och får dåligt samvete:)

    SvaraRadera