fredag 11 november 2011

Vikten v. 4

Funderade på att hoppa över vägningen tidigare i veckan men efter att ha varit och tränat igår så kände jag mig pepp och faktiskt smalare än jag trodde så jag chansade imorse och hoppades att skadan inte skulle vara så stor. Vågen visade 59,1 kg alltså -0,1 kg. Jag blev lika glad som att vågen hade visat -1,0 för jag trodde att jag skulle vara över 60 igen! Riktigt härligt. Nu har jag 2 veckor kvar att nå mitt mål -3 kg på 6 veckor och jag har 1,5 kg kvar (ca).

I eftermiddag provade jag en celsius till och gav mig sen ut på en löprunda med Jonas. Kl var 17 och det var mörkt ute men vi hade reflexvästar och pannlampor så det funkade bra!! Sprang 5 km rundan och vi sprang hela tiden :-) jag var lite orolig att jag inte skulle orka men jodå!! Vi sprang ju såklart långsammare men jag är ändå nöjd över att vi överhuvudtaget är på gång igen!!
För att svara på Johannas celsius-fråga så jodå den smakar helt ok. Den jag drack idag (citrus-lime) var helt klart godare och friskare. Jordgubben smakade avslagen cider typ (inte heller kolsyrad). Man blir väldigt mycket piggare och om det är sant att den förbränner kcal hade jag nog tryckt i mig den oavsett hur den smakade ;-) men helt klart ok i smaken :-)

Skickat från min iPhone

1 kommentar: