onsdag 2 november 2011

Slappar i soffan

Nu ligger jag i soffan och det är helt tyst och lugnt här hemma (förutom suset från tvn). Barnen har gått till dagis och jag försöker tänka bort alla "måsten" och allt man borde passa på att göra nu när man är barnfri i några timmar. Känns nästan kriminellt att inte göra nåt, det knasiga samvetet man har som mamma.
I vilket fall så orkar jag inte göra mer än möjligtvis fylla diskmaskinen. Jag har fortfarande lite feber och är förkyld så när jag är uppe och går får jag huvudvärk och är inte riktigt "med". Får försöka titta ikapp lite serier istället ;-/

2 kommentarer:

  1. Skönt att du fått vila ordentligt!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, det är bostadsrätt vi köpt, vi flyttar nog in till nästa helg kan jag tänka mig :) Ska bli så skönt! Vi bor i Haninge, söder om stockholm:) Var bor ni?

    Kramar

    SvaraRadera