torsdag 10 november 2011

Svart eller vitt som sagt

1 min efter att gympan var slut fick jag ett sms av min löparkompis Jonas som undrade om jag ville ta en runda imorgon. Jag kände mig på topp(??) så jag sa ja med viss tveksamhet eftersom jag inte har sprungit sen i sept. Men kl 17 imorgon ska vi springa iaf sen kan man ha fredagsmys med gott samvete :-)

Har fått så mycket motivation idag så jag vill först av allt tacka Bano som gav mig massa inspiration på jobbet och vi ska hjälpas åt och pusha varandra! Vill även tacka Anna (www.tokmamma.wordpress.com) som är lite i samma sits som jag och det är skönt att läsa och prata/hitta motivationen med henne :-) vi kommer att klara detta Anna :-)

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att jag kan somna bara. Känner mig fortfarande pigg efter min energidryck!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. & gissa vem som såg till att han skicka sms´et;0)..... Det har slagits vad med en kompis, att det ska minskas 5 kg, inom vilken tid vet jag inte..... Men nu kan det nog bli springa av!!! hihi. Så hitta motivation nu:0).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi fixar detta! Men fy vad jobbigt det var i går!
    Ska ut efter dagis och ta en pw. Skönt!
    Fattar inte varför jag är så trött!! Hur gick de med vitaminerna, hjälpte dom?

    Lycka till på din runda!!!

    SvaraRadera