söndag 20 november 2011

Breaking Dawn

Ah lycksalig ligger jag i sängen efter en biokväll med kära Daniéla :-) Filmen var underbar, helt klart bäst hittills och jag antar att den sista kommer att bli ännu bättre!! Den hade (precis som Johanna påpekade) mer humor än i de andra filmerna, mer action och vissa läskiga saker. Fantastiskt hur dom har lyckats få Bella att se ut så som hon gör, bara en sån sak. Vill inte avslöja för mycket men gå och se den!! Har ni inte sett nån av filmerna eller läst böckerna - vad väntat ni på? Chop chop!!
Innan bion hade vi lite tid för thai-mat och snack. Det blir en helt annan sak att kunna prata utan att ha barn som springer runt samtidigt. Att bara kunna fokusera på en sak är fantastiskt ;-)
Nu ska jag lägga mig ner här med Kerstin vid min sida (stumpan ville inte sova alls när mamma inte var hemma och när jag kom ville hon inte släppa taget utan somnade först när hon fick ligga i mammas säng). Kl står på 04.50 imorgon, back to reality!!!

1 kommentar: