fredag 4 november 2011

Konstiga bubblor

Kerstin badar bubbelbad, jättekonstigt! Och så är hon själv med! Ingen storebror hemma! Ni anar inte hur tyst det är.

Gunnar har åkt med sin mormor och morfar till stugan i Falkenberg över helgen. Det var det första han sa kl 07 imorses - mamma ska mormor hämta mig nu? Sen har han packat och bara väntat. Kl 09 ville han inte vänta längre utan skulle ringa mormor som snällt fick komma och hämta honom ;-)
Jag och Kerstin har spenderat dagen med att handla lite och ha hit några mammor på fika.
Jag mår mycket bättre och även om jag fortfarande är grymt trött så känner jag mig inte SJUK längre :-) yey! Kan nog bli en bra helg detta med!!

1 kommentar:

  1. Va skönt att du mår bättre! Visst är det mysigt att få lite egen tid med bara ett barn ibland? Skulle vi också behöva göra!

    :)

    Hur mår ni annars? Kramar

    SvaraRadera