söndag 30 oktober 2011

Vintertid

Att ställa om klockan är en ren pina för oss småbarnsföräldrar. Gunnar vaknade kl 04.40 imorse och tyckte det var dags att gå upp. Kerstin vaknade 05.45 vilket var helt ok men sov lunch för tidigt och somnade för natten kl 18.00. Gunnar somnade 18.45 och jag har en känsla av att nästa dag kommer att bli precis som idag.
Jag är visserligen nöjd att jag har hållit mig vaken så här länge, speciellt med tanke på att barnen har smittat mig och jag är jätteförkyld :-(

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej! Va kul att du kikade in hos mig :)
    Fin blogg du har=) Hur mår ni?

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    TYVÄRR är inte Crosstrainern ihopskruvad än :( (När har man tid liksom?!) MEN, när den är det, då ska jag ta det sakta men säkert. Var ju ett tag sen man tränade nu ;) Men tänker mig att lägga ner göttet, unna mig på helgen. Försöka äta ordentligt, för där faller jag ju som en fura. Äter ju INGET på dagarna i princip. Jo, på kvällen när Mikael kommit hem lagar vi mat, men det blir ju aaaalldeles för sena mål. Men vi får se. Har du några tips?! Jag har tyvärr typ 15 kg som ska bort. MEN det får ta tid, tar några kilon i taget, så man inte blir för besviken och stressad ;) Visst känns det som igår när Matilda låg i magen, tiden går för fort! Hur mår ni?! Kramar

    SvaraRadera