fredag 28 oktober 2011

Vägning v.2

Vikten denna veckan blev också bra :-) nya vikten blev 58,8 kg vilket är ett minus på 0,8 kg! Förstår inte riktigt varför det går så bra just nu men är glad att det gör det :-)
Jag försöker äta vanlig mat i mindre portioner och att INTE äta maten på jobbet ;-) jag har inte gått på promenader eller tränat, bara det jag gör på jobbet vilket är ett träningspass i sig ;-) tänkte sätta igång med lite promenader sen mot slutet när det går lite trögare eller när jag får tillbaka motivationen! Att tänka på vattnet denna veckan gick inget vidare så den utmaningen fortsätter nästa vecka med!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Härligt!!!

    Jag vet inte riktigt när jag ska ta tag i motionen. Borde göra de för jag mår sp mycket bättre.

    SvaraRadera