torsdag 13 oktober 2011

5 min

Nu har Kerstin äntligen börjat sova lite bättre! Äntligen!! Efter helgen fick jag nog, hon ligger och stånkar och bökar på nätterna och vaknade typ en gång i timmen! Så i måndags började vi med våran variant av 5 min-metoden! I början gick jag in med kanske 2-3 min mellanrum och Kerstin var så arg så hon slängde nappen efter mig när jag gick ut! Mot slutet gick jag in efter 5 min. Vi körde så i en timme innan jag gav upp. Gunnar kunde inte sova i allt ståhej så jag tog ner Kerstin till vagnen och hon somnade på en sekund! I tisdags körde vi igen. I början var hon arg sen fattade hon galoppen och somnade på 20 min! Igår tog det kanske 15 min och hon grät knappt alls. Hon har sovit i sin säng hela nätterna och jag har bara gått in med nappen några ggr! Gunnar har somnat som en stock strax efter 19 och vi har haft några sköna kvällar. Kan detta fortsätta så kanske jag kan komma igång med träningen igen!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Vi gjorde oxå så. Funkade jätte bra!!

    SvaraRadera
  2. Gympaledaren i huset mitt emot13 oktober 2011 kl. 12:26

    Hoppas de funkar o att vi ses ikväll!

    SvaraRadera