torsdag 27 oktober 2011

Huvudvärk

Jag har haft sån huvudvärk i några veckor nu. Det kommer och går men vissa dagar kan värken hålla i hela dagen. Tror att detta kan bero på en visdomstand som har beslutat sig för att komma ner. Funderar på om jag bör ringa tandläkare så dom kan se så att den inte trycker på andra tänder eller liknande...
Nu sitter jag iaf och funderar på om inte sängen ropar på mig. Samtidigt känner jag mig grymt sötsugen men eftersom vägning väntar imorgon ska jag absolut inte förstöra det nu! Det ser faktiskt bra ut och jag känner mig grymt motiverad :-)
Nu satte jag ett 5 min larm på telefonen och tänkte blunda i nån minut. Somnade på 2 sek så ja, sängen ropar på mig! Imorgon är jag ledig, hoppas att K är såpass bra att vi kan åka till ÖF imorgon!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar