fredag 21 oktober 2011

Vikten vecka 1

Alltså jag är i chock! Trodde att jag skulle stå still i vikt men vågen var snäll och visade 59,6 kg vilket är ett minus på 0,9 kg :-) äntligen nere på 5 igen :-) detta har gett mig motivation för helgen!!!
Har varit ganska dålig på att fylla i VK men har räknat kcal i huvudet istället och det funkade tydligen. Jag har inte ätit nåt på jobbet, bara matlådor :-) nästa vecka ska jag försöka tänka på vattnet. Jag och Mia pratade om det i veckan. Vi dricker alldeles för lite vatten! Jag dricker inget förutom till maten. Nu är målet att dricka 0,5 liter extra varje dag till att börja med!!

Målet är minus 3 kg på 6 veckor och det känns ganska rimligt!!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!
    Samma här med vattnet. jag försöker men det är svårt! Enda gången jag dricker extra är efter prommisarna.

    SvaraRadera
  2. Jag har laddat hem alla som ljudböcker. Super bra när jag kan göra annat. Typ disken, tvätten, prommisar mm

    SvaraRadera