söndag 9 oktober 2011

Johanna 27 år

Jag och Jenni från igår! Dricker dom underbara strawberry daiquiri som är favoriter i detta sällskapet. Jag fick även en ny drinkfavorit (margerithas) gjorda med den underbara drinkmixen "margerithamix" annars not so much ;-)
Kvällen var jättetrevlig! Vi drack drinkar som sagt, åt Tacos, spelade när och fjärran, pratade och skrattade i massor! Jag tog en taxi hem 02.40 sen var jag vaken med Kerstin en sväng som inte riktigt ville somna när mamma hade kommit hem. Hon ville bara gosa så vid 03.30 somnade jag (på soffan med kläderna på) och sov till 07.30. Kände mig oförskämt pigg när Gunnar kom nertassande och beslöt mig för att låta O sova några timmar till. Barnen hade varit vakna och skrikiga till efter 22 igår så han ar inte jättenöjd ;-) nu ska jag snart väcka honom så får vi se vad vi ska hitta på idag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar