lördag 8 oktober 2011

Fikadag

Igår var en riktigt mysig fredag! Vi började dagen på stan där vi mötte upp Sophie, Aston och Harry. En fika på torgstallet med massa gott fika och härligt sällskap. Gunnar och Aston lekte med leksaker och vi kunde prata en liten stund innan dom hade tröttnat. Efter en kort vända på stan gav jag mig vidare på mammaträff och för ovanlighetens skull kunde alla härliga mammor komma :-) Gitte hade gjort en underbart god smörgåstårta och självklart blev det fika efteråt med glass, kanelbullar och masariner. Behöver jag säga att jag var mätt när vi åkte några timmar senare?
På vägen hem handlade vi till kvällens mys och när vi kom hem hade Oskar städat och fredagsmyset var ett faktum :-) jag lyckades till och med hålla mig vaken genom hela filmen (nya Huss) och somnade strax efter 23 :-)
En bra dag helt enkelt! Däremot hoppade jag veckans vägning och hoppas på ny energi till nästa vecka!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar