fredag 7 oktober 2011

Trötteli trött trött!

Alltså jag vet inte vad det är för fel på mig men hela veckan har jag somnat vid åtta eller senast nio och på riktigt varit så trött att jag inte har kunnat hålla ögonen öppna! Jag har somnat i soffan när vi har tittat på tv eller samtidigt som jag nattar Gunnar. Det är jättetråkigt! Som igår tex så skulle vi titta på en film och ha lite mysigt på kvällen men jag somnade uppe med Gunnar och vaknade 20.50 sen kunde jag inte hålla ögonen öppna så jag kröp ner och sov ännu mera!
Nu har jag sovit till 06.30 så ikväll borde jag verkligen INTE vara trött!!

Idag är vi lediga och jag och barnen ska på mammaträff. Innan dess måste jag städa och tvätta lite för att hålla det i fas!
Ha en bra dag hörrni!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Samma här! Trodde ett tag att jag var gravid men haft min mens nyligen så de kan inte vara de. Jag tänkte börja äta vitaminer. Kanske de som spökar?

    SvaraRadera
  2. Vad blev de för vitaminer?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera