onsdag 19 oktober 2011

Panta mera!

Idag efter dagis åkte jag och barnen och handlade då fick Gunnar hjälpa mamma att panta, det var väldigt spännande :-) sen handlade vi mat och Gunnar var duktig och hjälpte till. Han brukar få gå själv med en liten vagn och Kerstin sitter i kundvagnen och ätet banan ;-)
Annars idag har det städats och städats och här nere är det helt klart! Uppe hann jag bara med sovrummet och toaletten men fortsättning följer imorgon :-) finns ett stort berg av tvätt att sätta tänderna i med!
Ikväll känner jag mig sötsugen och vet inte hur länge jag kommer stå emot, oskar har köpt hem chips :-( i övrigt går det ganska bra, har varit lite dålig på att fylla i på VK men tror inte att jag har svävat ut alltför mycket. Känns ändå inte som att vågen kommer att visa minus på fredag men vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar