tisdag 8 mars 2011

Utskrivna!

Imorses ringde dom från Barnavdelningen för att höra hur det var med Kerstin. Jag sa att jag tyckte att hon var piggare men det låter fortfarande när hon andas och att jag gärna vill träffa en läkare innan hon skrivs ut. Helt ok tyckte dom och jag åkte in. Läkaren märkte en stor skillnad från igår. Det lät fortfarande ifrån lungorna när hon andas men slemmet var mycket lösare och hon är helt klart på bättringsvägen.
Som sagt så har hon blivit mycket piggare och har till och med legat på golvet och ålat och ätit lunch i form av mat :-) detta har hon inte gjort sen i torsdags så det känns jättebra. Ska även se om hon vill ha lite gröt ikväll!
Annars har vi städat lite idag och dammsugit nu så det är rent när Kerstin ligger där igen! Mamma var här en sväng med. Vi fikade och så lekte hon och Gunnar med lera en stund.
Imorgon ska Gunnar till dagis igen och det ser han fram emot (då ska han äntligen ha sitt kalas :-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar