måndag 21 mars 2011

Barnen i säng!

Blev alldeles för sent idag. Gunnar var i säng 19.30 så det var inte så farligt men Kerstin somnade nyss (typ 21). Ont i nacken har jag med så snart blir det sängen för mig me!!
Idag på förmiddagen gick vi upp till öppna i Hökerum. Det va en hel del folk där idag men trötta barn gjorde att vi drog oss innan sångstunden. Tycker väl ärligt talat att den sångstunden är lite tråkig eftersom det inte är några instrument el liknande. Kan lika gärna sjunga lite hemma ;-) men Gunnar tycker att det är kul att leka där iaf :-) tog en promenad på vägen hem med Ida & Alice.
På eftermiddagen har jag varit seg! När vi kom hem började jag må lite smått dåligt, antagligen för att jag hade ätit lite dåligt på morgonen. Sen var jag trött och lite frusen på eftermiddagen. Tog mig dock i kragen och åkte och handlade vid fyra sen har det blivit kvällsmat och nattning resten av tiden!
Så det var denna dag det! Imorgon väntas det förhoppningsvis ett besök av theo och daniela när G kommer hem från dagis. På förmiddagen ska jag städa och greja lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar