tisdag 29 mars 2011

Ingen bra dag!

Nu sover (förhoppningsvis) båda barnen men vilken skitdag det har varit!! Gnäll och skrik från Kerstin som inte har velat äta på hela dagen typ. Några skedar har hon tagit eller några sug ur flaskan, men inte som vanligt! Vet inte om det beror på att hon har fått torsk i munnen (låter äckligare än det är) eller om hon har ont i magen för hon bajsar typ 10 ggr om dagen. Ja jag är fullt medveten om att det kan vara tänderna med men är så trött på "tandsymptom" som enligt vissa kan vara allt från bajs och dreggel till en buse i näsan! Vad det än är för fel på bebisen så är orsaken tänderna!! Ja jag är lättirriterad idag!!! Iaf så har Kerstin inte riktigt varit sig själv idag... Gunnar har varit lugn och snäll fram till läggdags då han fick utbrott efter utbrott men jag tror att han sover nu iaf (det är tyst uppe).
Jag tror att jag ska avsluta denna dagen och krypa ner i sängen för att hitta kraft!! Skriver mer imorgon!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar: