söndag 6 mars 2011

Nattis från hospitalet

Kerstin har precis slagit igen sina stora blå och jag ska snart sova för om 1,5 timmar kommer dom och ska inhalera igen...
Fick en rumskamrat idag med (drygo!!). Hade sett fram emot en kväll med min godispåse och först solsidan och sen lite dvd-filmer som honey skickade med! Tji fick jag! Det är en liten kille som också är 6 mån (med precis samma symptom som Kerstin) och hans pappa(!!!!). Känns lite konstigt att jag ska sova i samma rum som en främmande man :-/ eller sova och sova!? Kommer nog vara vaken med Kerstin halva natten om dom ska krångla så med henne..!
Hoppas att vi får åka hem imorgon!!!

God natt!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. åh drygt fick du inte kolla solsidan då!?? Kram

    SvaraRadera
  2. urs vad trist! hoppas ni får åka hem snart.
    Tycker det är många små som har problem med andning/rossel. Läser det lite här och var på olika bloggar.

    SvaraRadera
  3. stackars liten snutta, o stackars dig/er oxå!
    hoppas det blir bättre snart så ni får åka hem!

    SvaraRadera