onsdag 16 mars 2011

Dagen

Mys i sängen imorses. Gunnar la sig bredvid mig klappade mig på kinden och sa "vad du är fin mamma". Då börjar dagen bra!

Annars idag tog vi först en härlig promenad med mamma i det underbara vädret, hem och ge Kerstin lite gröt, vidare in mot stan för att fynda (fynden dyker upp på andra bloggen senare), lunch på stan, hämta G på dagis, in till grannen på fika, hem och laga mat, äta, prata med honey om dagen, ut och springa, kvällsmat för barn och sen nattning! Dagen har gått i ett, men det är oxå skönt ibland :-) tur att vi hade den där lugna stunden i sängen imorses!
Imorgon blir det en lugn förmiddag igen och sen hoppas jag att mammagruppen ska ses igen och att alla är friska :-)

1 kommentar:

  1. Jag kommer aldrig ihåg vad den heter, men det är den mitt emot günters, den som stängde igen och öppnade med annan ägare bara fast säljer typ likadana saker.

    SvaraRadera