söndag 6 mars 2011

Tråk!

Nu sitter vi åter igen på sjukhuset i Borås. Kerstin har fått en inhalation och lite mat så nu sover hon gott i vagnen :-) har höjt upp den så att hon kommer upp lite när hon sover.
Sjuksköterskan tyckte att hon lät bättre idag och att det lät lösare i bröstet, men självklart så låter det ju inte bra! Ev planen är att inhalera ett par gånger, åka hem och ev komma tillbaka ikväll. Fast då måste hon ju bli bättre först! Hon är fortfarande ganska trött men äter helt ok.
Nu ska jag kolla runt lite på internet (vad hade jag gjort här utan min iphone??) och äta lite smågodis som jag tog med hemifrån. Vem vet när man får lunch liksom ;-)

Återkommer...

1 kommentar:

  1. Fy vad trist! Hoppas gummana blir bättre.

    Påtal om Iphone så har jag en tävling som skulle passa dig!

    SvaraRadera