fredag 18 mars 2011

God morgon

Började skriva ett inlägg från sängen igår men halvsomnade mitt i så jag avbröt det svamlet för att bespara er!
Men gårdagen var full rulle, på eftermiddagen iaf. På förmiddagen var jag och Kerstin på en lång och jobbig promenad först och sen hann vi inte göra mycket mer än att plocka undan lite och få i oss båda lite mat för sen skulle Gunnar hämtas och vi skulle handla innan mammaträffen hemma hos Linda. Det var supertrevligt och kul att vi sågs nu igen efter alla sjukdomar som har varit!! Tiden sprang iväg och vi va inte hemma innan strax före sex. Då åt vi lite mysmiddag eftersom Oskar fyllde år igår. Sen hände det inte mer än nattning och utfodring av barn!
Nu är det ny dag med nya planer och först är det öppna förskolan som står på schemat! Eller ja allra först ska jag göra alla klara och skotta oss fram till bilen! Jäkla snö!! Jag skulle ju springa i eftermiddag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar