söndag 13 mars 2011

Hm

Inte helt nöjd med bidraget som ska skickas iväg. Tycker väl att den sticker ut för lite.. Men det kanske går vägen ändå? Det brukar ju gå såååå bra för Sverige!!
Lite dryg kväll blev det igår när först det går en propp här hemma (som jag inte kunde byta) och sen fick väcka barnen för att åka och hämta Oskar som var hos sin bror och drack öl. Hans orginalskjuts ställdes in. Sen var det ju sådär lätt att få barnen att somna om och gissa hur glad jag blev när Kerstin vaknade kl 4 för att hon ville ha mat och sen tassade Gunnar in kl 06.
Så nu har jag bestämt att Oskar har utegångsförbud i minst ett halvår ;-) datarummet ska vara klart och centralen bytt innan han ens börjar tänka på att ge sig ut på uppdrag igen! Riktigt sur är jag!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar