måndag 28 mars 2011

Ta det lugnt!

Jag ska snart sova (ligger i sängen bredvid Kerstin och bara myser just nu) men först bjuder jag på bilden av min son rockstjärnan och några korta news. Barnen vaknade feberfria så gårdagens feber och slöhet var nog bara en engångsgrej! Vi har spenderat större delen av dagen hos Daniela vilket var jättemysigt (tack för god mat och underbart sällskap gumman). Carolina var där med så det var mycket gravid, förlossning och bebisprat (mycket mysigt!). Hemma sen så blev det en löprunda och det var under den som dagens största händelse utspelade sig och som jag då missade :-( Kerstin reste sig upp mot bordsbenet och stod upp jättelänge!!! Jag blev både stolt och förfärad när jag hörde detta! Hon är så duktig, nyfiken och snabb men kan hon inte bara ta det lite lugnt! Mamma hinner inte med, du växer upp så fort lilla hjärtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar