tisdag 15 mars 2011

Ändrat vagnen

Nu när jag och Kerstin skulle hämta Gunnar så gjorde jag om vagnen så att båda kan sitta. Funderar på att ha den så nu. Hon får inte plats i liggdelen längre och nu känns det mer vårigt så hon behöver inte det "skyddet" längre. Enda problemet när man kör bara henne där nere är ju att vagnen gärna vill tippa men jag får väl flytta runt lite för att få det att funka. Måste köpa väskorna nu med så man får med sig lite grejer om man ska på utflykt :-)
Nu kollar Gunnar på lejonkungen och vi har även ätit lite mellanmål. Ska försöka aktivera honom uppe om en stund för jag tänkte fortsätta städa lite (har smågrejat hela förmiddagen med).
Oskar ska på möte efter jobbet (jag som skulle springa!!), han är säkert inte hemma förrän efter sex så vi får leka på bäst vi kan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar