tisdag 8 mars 2011

En glad tjej

Kerstin är också glad att vi är hemma! Hon har sovit gott i mammas och pappas säng och där kommer ibga dumma sköterskor och väcker henne!
Igår när vi kom hem så tittade hon sig omkring och log. Hon är superglad över att träffa Gunnar (sin idol) och skrattar åt honom oavsett vad han gör :-) nu sitter hon i sin matstol och ler åt mig varje gång jag tittar på henne.
Hon låter helt klart bättre men inte bra. Dom ska ringa från avdelningen nu på morgonen så får vi se vad dom säger. Jag skulle gärna vilja att hon blev undersökt en gång till innan vi blir helt utskrivna. Då skulle jag känna mig lite tryggare.
Rs-provet kom tillbaka negativt och det känns ju bra. Inte för att det spelar någon roll, man kan ju inte behandla virus iaf utan bara symptomen. Ett virus har hon ju iaf det är konstaterat. Hoppas bara att hon inte får rs ändå för våran rumskamrat hade det för nu vill vi vara friska i minst ett halvår ;-) kom vår, sommar och massa sol så försvinner alla baskelusker!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar