onsdag 30 mars 2011

Det rullar på...

Löprunda i måndags, 4,5 km på 29 min. Känner att jag måste börja springa längre sträckor nu för att orka springa snabbare på dom korta (if that makes any sense?). Igår blev det bara en kort prommis till dagis och tillbaka, men idag får det bli en runda till =) Snön är snart helt borta nu, underbart!! Med maten och mitt mål att börja fotografera går det sådär, har lite sporadiska kort på mat här och där, men är på god väg idag =) Känner att det är hög tid för lite magövningar med, vill få bort iaf lite sladder fram till sommaren ;-) Fast jag kan typ bara vanliga situps (och knappt det). Skulle behöva en gratis PT, nån som ställer upp ;-)

2 kommentarer:

  1. Sugen på den nyaste iPhone, en iPad eller ett Playstation 3? På Supergratis.se kan du få dessa prylar HELT gratis, inget krångel, frakt eller fejk!
    Läs mer och bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=77871

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    jag har en liten fråga, håller själv på o tränar upp min kondition så jag ska orka springa längre.
    Men jag och mat är ingen bra kombination, har tidigare haft en ätstörning, men iallfall dom dagarna jag äter " normalt " orkar jag springa runt 4 km kanske, men sen kommer dom där dagarna när jag inte ätit mycket och då känns det i benen direkt efter 1 km.
    Så därför har jag väldans problem eftersom ena dagen orkar jag 4 och andra 2 km. Men hur gjorde du? var du bara ut å sprang tills du inte orkade längre?
    för konditionsträning är ingenting jag gjort förut faktiskt. Skulle vara kul med lite tips :) för det verkar gå bra för dig! Kämpa på!! :):)

    SvaraRadera