måndag 14 mars 2011

City Gross

Största burkarna på mitten är kalamata och pepperoni (använder Gunnar som skala här).

Dagen som gått då ja.. Efter lite (välförtjänt) sovmorgon och lugn förmiddag så la jag barnen i vagnen och gick med dom runt området bara. Jag behövde plocka undan lite och det var dags för lunch... När Gunnar vaknade var vi ute i snön och lekte lite. Hans leksaker har kommit fram i snön ;-) sen blev vi inbjudna på fika hos grannen mitt emot. Hann bara stanna en stund för sen hade vi pratat om att åka och kolla in city gross och ev handla lite. Detta ev ströks helt när vi kom dit. Oh vad jag gillade den affären! frukten var lite diskuterbar, lite väl mycket stött frukt som dom borde ha slängt bort. Men det fanns en hel del billig mat och mycket storförpackningar. Jag bör dock inte åka dit själv med för mycket pengar för dom hade alldeles för mycket frestelser som inte var mat ;-)
Det blev även en tur till mc för lite kvällsmat. Gunnar åt lika bra som han brukar där och det va trevligt att se alla jobbarkompisar, även om jag mest vinkade för det va fullt upp som vanligt!

Vi var hemma först vid åtta och barnen somnade ganska fort efter det. Jag har packat upp all varor och det var en hel del ;-) nu är det läggdags. Imorgon ska gunnar till dagis igen och det ser han fram emot :-) jag ska tvätta och städa, det ser jag inte fram emot ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar