söndag 1 maj 2011

Valborg

Igår var det valborgsmässoafton! Hade knappt koll på det! För oss var det som en vanlig lördag fast vi hade Daniéla m. familj på besök. Det var jättetrevligt. Vi fikade och på kvällen grillade vi medan våra killar lekte! Jag drack ett par glas vin och det var smarrigt :-) men som vanligt med oss småbarnsföräldrar så blev det en tidig kväll. Dom åkte hem när Theo skulle sova, typ vid åtta och då somnade Gunnar oxå. Jag och Oskar lyckades hålla oss vakna till typ tio innan vi stupade i säng ;-)
Idag blev det härlig sovmorgon :-) barnen vaknade först 07.30 och jag känner mig härligt pigg. Vet inte vad denna dagen har att erbjuda, får väl se hur pigg Oskar är när han kommer upp ;-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon. Här får man vara glad om ungarna sover till 06.30!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag hoppas på detsamma såklart - snart två veckor av den här skiten så nu vore det gott om den försvann.
    Samma för oss på valborg, vem hade koll på det? kanske blir lite roligare när Lily har blivit äldre om man gör något utav det, går till något valborsmässofirande och kollar på elden eller något. Finns det något sådant kvar? hm.

    SvaraRadera