fredag 13 maj 2011

Dag 4

Ja idag sket det sig ganska mycket. Var inte alls pepp idag och kände mig svag i karaktären! Har känt mig lite svag i några dagar och lite yr vid några tillfällen så idag hoppade jag över banan och lättmjölk och tog istället en kött och salladsdag. Vi får väl se hur det funkar i jämförelse ;-)
Idag var iallafall min vägdag och från förra fredagen (och samma vikt i måndags) så har jag gått ner 0,6 kg. Det hade varit ok för en vecka med VK, men inte helt ok för en halv veckas extremdiet. Däremot är sötsuget helt borta. I veckan har jag varit lite sugen på chips, godis & choklad men idag när vi hade vissa delar av detta hemma så kände jag ingenting! :-)
Jag ska fortsätta veckan med soppan och ska köra biff & tomatdagen imorgon sol planerat och hoppas att det ändå går vägen..!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar