torsdag 12 maj 2011

Dag 3

Idag kändes det till viss del som att ta ett steg tillbaka. Igår fick man ändå äta en bakad potatis, men idag var det åter bara grönsaker och frukt som gällde. Ovan kan man se min frukost. Jag fuskade lite och tog en banan. Eller jag vet inte om det är fusk, på dag 1 står det uttryckligen att man inte får äta banan, det gjorde det inte idag så en till frukost tyckte jag var ok. I övrigt var det gott med frukt igen! Fruktsallad, kiwi, äpple... Mums. På grönsaksbiten blev det lite fattigt dock, några morötter att knapra på men inget annat förutom det i soppan. Lite trött på soppan börjar man bli med. Den är fortfarande god, men det är nog mentalt att man vill laga nåt gott och välja själv!
Lite motion har det blivit idag med, 2 svängar till dagis (+en extra sväng 1 av gångerna) och ikväll gav jag mig ut på en löprunda. Jag tog det lugnt och lyssnade på min kropp. Jag vill inte pusha för hårt nu när jag äter mindre då kan det lätt hända en olycka ;-) närå men det märks att energin inte är på topp. 5 km gick idag på 30 min lite drygt och det är ju ingen topptid direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar